مقالات

مستربچ طوسی

مستربچ طوسی خاکستری

 یکی از روش ­های تولید قطعات رنگی از مواد پلاستیکی، افزودن مستربچ­ های رنگی است. این افزودنی­ ها گاهی علاوه بر ایجاد رنگ مطلوب محصول نهایی، باعث بهبود و اصلاح خواص فیزیکی و مکانیکی نیز می­شود. از طریق تغییر غلظت و مقدار این ماده می­توان به نمونه­ های رنگی مختلف دست یافت. تکنولوژی پیشرفته تولید مستربچ های رنگی، ترکیبی است از توزیع رنگدانه های عالی با مقادیر متفاوتی، با عملکرد بهینه که به شکل ویژه‌ای میزان مصرف و هزینه را کاهش می‌دهد. این طیف محصولات شناخته شده، بر اساس انتخاب با دقت رنگدانه های معدنی و آلی حاصل شده اند. مستربچ طوسی (Gray Masterbatch) دارای ماده‌ای با کیفیت زیاد است که باعث پراکندگی به خصوص رنگدانه در محصول می‌شود.

در واقع برای سهولت پراکندگی و پخش همگن طراحی شده است؛ بنابراین برای افزودن مستقیم و اختلاط با رزین پلاستیکی، بدون مشکل آلودگی ناشی از بسته­ بندی رنگدانه مناسب است. مستربچ طوسی باید در جای خشک و خنک نگهداری شود.

ویژگی های مستربچ با کیفیت مناسب

  • میزان مصرف کم
  • ثبات رنگ یا خواص در دفعات مصرف
  • مطابقت پایه پلیمری مستربچ با مواد و کالای تولیدی
  • منحصر به فرد بودن رنگ و شید
  • مشخصات فنی مطلوب که این مشخصات فنی عبارتند از مقاومت انتقال سطح، درصد رطوبت، دمای ذوب، پراکندگی در غلظت یکنواخت و درصد مناسب افزودنی یا پیگمنت

ویژگی هاي مستربچ طوسی

مستربچ طوسی به دلیل کیفیت و غلظت بالا، علاوه بر ایجاد رنگ مطلوب با درصد مصرف بسیار کم، موجب صرفه اقتصادی، بهبود و اصلاح خواص فیزیکی، مکانیکی و ظاهری محصول نهایی و متضمن کیفیت محصول نهایی و تکرار آن نیز می باشد.

كاربردهاي مستربچ طوسی

مستربچ طوسی رنگ مطابق با رنگ و نمونه های مورد نظر تولید کنندگان در صنایع مختلف پلاستیکی همچون ظروف یکبار مصرف بسته بندی، انواع فیلم های پلی اتیلنی، نایلون و نایلکس، ظروف IML، ظروف فوم، لوله های آب آشامیدنی ساختمانی، قطعات تزریقی، ورق های پلیمری، مخازن پلی اتیلنی و … کاربرد دارد. همچنین مستربچ رنگی طوسی برای استفاده در LDPE، HDPE، LLDPE، PP، HIPS و PS طراحی شده است.

خرید مستربچ رنگی از پلی بازار

در این راستا، پلی بازار به عنوان یک شرکت تولیدکننده معتبر و مورد اعتماد برای خرید مستربچ‌های باکیفیت، مجموعه‌ای گسترده از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. با ورود به وبسایت پلی بازار، شما می‌ توانید از تنوع انواع مستربچ‌ ها بهره‌ برده و مستربچی را که به ویژگی‌ های مطلوب شما می‌ تواند پاسخگو باشد، انتخاب کنید. همچنین، با استفاده از سیستم مطمئن خرید پلی بازار، می‌ توانید با اطمینان خاطر محصول موردنظر خود را سفارش داده و به آسانی درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *